Společnost Yusen Logistics (Czech) s.r.o. působí na českém a slovenském trhu již od roku 2002 a řadí se mezi přední poskytovatele logistických služeb. Téměř 600 zaměstnanců v 9ti strategicky rozmístěných pobočkách s více jak 87 000 m² skladových ploch zajišťuje svým zákazníkům kompletní logistické služby zahrnující pozemní, námořní i leteckou přepravu, skladování, celní služby, distribuci, kontraktní logistiku a poradenství v logistice.

Specialista plánování pozemní přepravy (EACT)

Chcete být centrem komunikace mezi námi a naším zákazníkem? Tváří Yusenu vůči zákazníkovi, tím, kdo se o něj s největší péčí stará?
Baví Vás organizovat, plánovat, komunikovat, řešit? Prostě být pilířem všeho dění?
Pak jste náš člověk!
Čeká vás příjemné pracovní prostředí v moderní budově na Praze Opatov jen kousek od metra.

Co u nás budete dělat?

  • Budete klíčovým komunikačním uzlem mezi námi a jedním z našich zákazníků. Věnujeme mu velkou péči, proto budete pracovat pouze pro něj.
  • Vaším hlavním úkolem bude organizace přeprav – budete počítat, kolik kamionů objednat, aby se všechno poptávané zboží vešlo do návěsu a včas odjelo. K tomu budete potřebovat ladit objednávky se zákazníkem, řešit počty s dispečery, ale i komunikovat s evropskými dodavateli našeho zákazníka.
  • Budete řešit všechny nestandardní situace – od dřívější dodávky některých dílů kvůli urgentní objednávce až po poškozené zboží např. při nehodě během transportu.
  • Budete spolupracovat s různými odděleními napříč firmou, ať už jde o transport, sklad, koordinaci nakládky a vykládky či management obalů. Dostanete na starosti zpracování reportů a podkladů týkajících se toku zboží a budete plánovat časy příjezdů a odjezdů jednotlivých dodávek.

Zní to skvěle, ale bojíte se, jestli to zvládnete?

  • Pokud Vás baví organizovat a domluvíte se anglicky, pak se nebojte, zvládnete to.
  • Pro nás je důležitá chuť pracovat a spolehlivost, ty musíte mít v sobě. Všechno ostatní Vás naučíme. Praxe je prima (pokud ji máte, budete ve výhodě), ale rozhodně to není podmínka. Klidně dáme šanci i juniorovi bez zkušeností.

Co Vám na oplátku nabídneme my?

  • Prima tým a férové jednání, kolegové Vás podrží nejen v začátcích
  • Různorodou práci, kde se rozhodně nebudete nudit
  • Nadstandardní firemní kulturu: vitaminové balíčky v době chřipek, káva, ovocná smoothie, volnočasové akce pro rodinu…
  • 5 týdnů dovolené, stravenky (100Kč plně hrazeny zaměstnavatelem), příspěvek na dopravu
  • Příspěvek na zdraví / sport / kulturu / volný čas
  • Jednosměnný provoz - pracovní doba 8:00 - 16:30
  • Moderní kancelářská budova Praha - Opatov

Informace o pozici

Místo pracoviště

Líbalova 2348/1, 149 00  Praha-Chodov, Česká republika

Typ pracovního vztahu

Práce na plný úvazek

Typ smluvního vztahu

Pracovní smlouva

Benefity

Příspěvek na dopravu, stravenky/příspěvek na stravování, dovolená 5 týdnů, kafetérie, občerstvení na pracovišti, firemní akce

Požadované vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Požadované jazyky

Angličtina (středně pokročilá)

Zadavatel

Yusen Logistics (Czech) s.r.o.

Pozice je vhodná pro absolventy.

 

Kontakt

Yusen Logistics (Czech) s.r.o.
Jana Šumanová
308
251 63  Kunice-Kunice
Česká republika
Telefon: +420 736 751 462