Společnost Yusen Logistics (Czech) s.r.o. působí na českém a slovenském trhu již od roku 2002 a řadí se mezi přední poskytovatele logistických služeb. Téměř 600 zaměstnanců v 9ti strategicky rozmístěných pobočkách s více jak 87 000 m² skladových ploch zajišťuje svým zákazníkům kompletní logistické služby zahrnující pozemní, námořní i leteckou přepravu, skladování, celní služby, distribuci, kontraktní logistiku a poradenství v logistice.

Administrativní podpora pro ECT -Praha

Baví Vás administrativa, práce s tabulkami, komunikovat a řešit neobvyklé situace? Prostě být pilířem všeho dění? Pak jste náš člověk!

Stanete se součástí super projektu ECT- European Control Tower (ECT) a tedy centrem komunikace mezi námi a naším zákazníkem.

Čeká vás příjemné pracovní prostředí v moderní budově na Praze Opatov jen kousek od metra.

Co u nás budete dělat?

  • Budete podporou oddělení, čeká vás spousta administrativy a reportů v souvislosti s "Brexitem".
  • Spolupracovat s různými odděleními napříč firmou, ať už jde o zákaznický servis, transport a sklad.
  • Dostanete na starosti zpracování reportů a podkladů týkajících se toku zboží a další administrativní podpora našich oddělení.
  • Čekají vás různorodé úkoly, ale i pravidelně se opakující činnosti

Zní to skvěle, ale bojíte se, jestli to zvládnete?

  • Pokud Vás baví administrativa a domluvíte se anglicky, pak se nebojte, zvládnete to.
  • Pro nás je důležitá chuť pracovat a spolehlivost, ty musíte mít v sobě. Všechno ostatní Vás naučíme. Praxe je prima (pokud ji máte, budete ve výhodě), ale rozhodně to není podmínka. Dáme šanci i juniorovi bez zkušeností.

Co Vám na oplátku nabídneme my?

  • Prima tým a férové jednání, kolegové Vás podrží nejen v začátcích
  • Různorodou práci, kde se rozhodně nebudete nudit
  • Nadstandardní firemní kulturu: vitaminové balíčky v době chřipek, káva, ovocná smoothie, volnočasové akce pro rodinu…
  • 5 týdnů dovolené, stravenky v hodnotě 100Kč (plně hrazeny zaměstnavatelem), příspěvek na dopravu
  • Příspěvek na zdraví / sport / kulturu / volný čas
  • 3 směnný provoz PO - PÁ (6:00-14:15; 14:05-22:20 a 22:05-6:15), noční směnu bude po zaučení a dohodě možné vykonávat z domova)
  • Moderní kancelářská budova Praha - Opatov

Informace o pozici

Místo pracoviště

Líbalova 2348/1, 149 00  Praha-Chodov, Česká republika

Typ pracovního vztahu

Práce na plný úvazek

Typ smluvního vztahu

Pracovní smlouva

Benefity

Příspěvek na dopravu, stravenky/příspěvek na stravování, dovolená 5 týdnů, kafetérie, občerstvení na pracovišti, firemní akce

Požadované vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Požadované jazyky

Angličtina (středně pokročilá)

Zadavatel

Yusen Logistics (Czech) s.r.o.

Pozice je vhodná pro absolventy.

 

Kontakt

Yusen Logistics (Czech) s.r.o.
Jana Šumanová
Telefon: +420 736 751 462